GOLD DIGGER - MONEY DIGGER

CASH IN , IAM A HAPPY GIRL RIGHT NOW :D Jag trodde kärlek var livets lycka, men jag tror faktiskt pengar är en större del utav människans lycka med iallafall i de rikare länderna där bara pengar snurrar i vårat huvud. Utan pengar kan vi inte leva, och hur uruselt är det? I LOVE MONEY ;D
Pengar behövs alltid, och de kommer och går. Så, vad ska man säga pengar är bara papper men ändå något stort, I like money alot! ;) Det vet jag att alla där ute gör, för med mycket pengar kan man göra mycket man vill.



Nej, nu hade jag tänkt på att dra och sola med eller utan någon som joinar känner mig blekare än en snögubbe.
PUSSPUSSPUSS ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0