HALLAW 8-]

Kom hem för någon timme sedan ifrån Västerås, jag och Rebecca visste nada men vi hade studiedag eller liknande alla lektioner var inställda. Men vi var bara där för olika skäl. Rebecca skrev ut sig ur Carlforsska "skit" gymnasium. Jag fixade en tid med Studievägledaren på tisdag nästa vecka för att snacka massa gojja rent utsagt, ska också skriva ut mig framöver. Jag pallar inte och söker ju jobb i STORSTADEN nu så hoppas på lite svar inom kort ;) Btw, så missade jag ett samtal från TGI FRIDAYS igår kväll "resturang" vid kungsträdgården. Men antar att den bara e öppen under sommar halvåret men ska nog ringa upp dem snart om jag minns annars väntar jag på ett nytt samtal.

Innan vi tog tåget hem blev det en stadsrunda i Västerås shoppade lite makeup and earrings ;D alltid något som behövs^^ Köpte, ett par ringar som jag såg igår på en annan tjejs blogg som jag blev förälskad i och ett par andra söta saker, bara för dem hade bra pris ;P man måste ju fynda emellanåt ^^ Här nedan e inköpen, hann inte in någon annanstans knappt, vi checkade bara in lite snabbt i kicks & åhlens, sedan drog vi oss emot the train station.   
               
                               KÄRLEK FÖR DESSA ;) 









Ikväll blir det förhoppningsvis bio med Beccs & Kakie-flava om Beccs hinner hem från billiganisse tills 19:30 isåfall blir det att se Benjamin Button, den verkar oerhört bra om någon utav er antingen läst om den eller har sett trailern så verkar den iallafall sevärd i mina ögon ;D


Äsh, fyfarao så trött jag e bara att vara bland skolmiljö tog slut på mina krafter ;O
Kanske drar emot Caitlin nu om jag hinner & orkar innan bion. TAKE CARE
PUSSS ;)

DAGENS CITAT ; " För dom säger till oss att vi är för unga för att förstå ! det kanske är dom som är för gamla för att minnas "


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA VAAA har du! touch me! skooja haha..!

aa, ska nog göraat!

notorious! låter som min typ av film du borde se BLOW ;)

2009-01-28 @ 17:08:50
URL: http://jamali.blogg.se/
Postat av: JamaLi

hahaha aa, ja vet den är old :| men den döööödar!

hahaha bra gjooort...=)!

2009-01-28 @ 17:29:06
URL: http://jamali.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack snälla, va glad jag blir gumman..Va fin du var försesten..

2009-01-28 @ 19:47:07
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mm dom är j jätte snygga dom modellerna,miranda är ju såå söt! Hennes kille är ju inte direkt ful han heller :)

2009-01-28 @ 20:14:16
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0