HALLAW ! 8-)



Heeey, har inte så mycket att skriva just nu det ända som kommer upp i mitt huvud är "Money, Friday and Chris Brown" Något sådant liknande =D höhö, man ser ju fram emot det roliga, när allt annat just nu är sjukt tråkigt.
Är så sugen på att flytta och inreda med bara nytt också, det återstår att se vad som händer jag vill som sagt för mycket för att kunna göra allt. Det e dels lite jobbigt. Imorgon e det dags att ta sig i kragen and stay in school. Sedan måste jag höra av mig till lite kontakter angående jobb too =) Btw, så drömde jag en riktig "golddigger" dröm, den var härlig tills jag vaknade & förstod att det inte var på riktigt helt jävla ledsen jag blev. + att jag också var helt kär i drömmen :D hah ^^ helt mysigt! Äsh, dröm e en dröm ..

TAKE CARE , PUSS ! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alla verkar va på språng till den där chrisse browniee!!!! e han någon särskild eller? ;)



/madelino.blogg.se

2009-01-20 @ 17:37:03
Postat av: the blogger ;

Njae, han e väl inte värsta speciell för mig men många små girls gillar nog han skarpt kan jag tro :)

han e mycket bra!

2009-01-20 @ 18:17:04
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0