Heey you ;)

I was not in school today, för det orkade jag inte. Jag är helt ärlig men jag måste nog söka upp läkare jag sover mer än någon annan i världen känns det som. Jag sover både för sånna som har vanligt dygnsrytm och för sådanna som t.ex. jobbar natt, är inte det lite wierd?
Tittade emot köksbordet nyss där låg ett brev från min bror "tänkte det var på tiden"
innehållet var kortfattat, men om jag vore han skulle jag nog också ha fattat det kort. Han hade ritat en glad sol och typ en lilja :'(

Han skrev också "Errare Humanum Est" = Att Fela Är Mänskligt. Ja, visst är det mänskligt att göra snesteg men tyckte ändå det här var droppen. Blev ändå ledsen utav att läsa brevet, why why why ? Är det ända som får mig i tanken. Jag som alltid har sett upp till min bror som om han vore ens idol, och nu sjunk han långt ner till botten.
Jag, blir så jävla förbannad och ledsen på samma gång så vet inte riktigt vart jag kommer ha honom resten utav livet.

Måste också påpeka att, jag e skapligt trött på vädret kanske det som gör att jag e en överdriven slacker? Jag kan sova 24 timmar säkert, de skulle inte förvåna mig haha ;O Jag e då en riktig latmask.

TAKE CARE OUT THERE ;) <3

Kommentarer
Postat av: David

livets gåta: älska, glömma, förlåta :)

take care, puss

2009-01-13 @ 16:57:24
Postat av: the blogger ;

Jo, det e ju så det lyder ;P

2009-01-13 @ 17:16:01
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0