HELLO ALL THE PEOPLES OUT THERE ;)

Jag e skapligt irriterad,skulle ha fått cash/money/cash today, men vart fan e alla pesetas ;O? Oho, jobbigt när man väntar på något bra sen slår det inte in.Attans :( Pratade i telefonen hela natten lång & de gjorde så jag la mig 4.30 ungefär och skulle upp 5.00-5.30 ;O vad gjorde jag tror ni dum som jag e? Vaknade 11.20 något i stället? ;S Har viktiga saker att ta itu med nu, när det antagligen ska bli CIAO TO SCHOOL osv. Vill bara att de olika ställerna ja skickat CV till från stockholm, hör av sig vill säga "jobb". Annie ringde mig tidigare idag en man hade hört av sig angående lägenhet i Nacka till henne, men jag tror nog den här lägenheten i Solna blir bäst. Framöver ska vi åka & checka på den :) I NEED TO MOVE FROM ESKILSTUNA NOW, säger adjöss till råtthålan och HALLAWWW , till storstadslivet vill jag lova er. ^^

råheta shuddershadezz poser ^^



TIME WILL TELL, håller tummarna för mig själv nu ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0