Hello ladies and gentlemans

Kom precis hem efter att ha varit med mami & lämnat av Annie vid tåg stationen. Eftersom hon skulle dra sig hemmåt emot Kalmar today. Roligt att ha haft Annie här i cirka en veckas tid, hon blev som en familjemedlem som en syster alltså. Har dragit med henne på det ena & de andra när hon varit här, hoppas det uppskattas. Har också visat henne hurdan slacker jag e & nattmänniska, men där var vi skapligt lika vill jag säga er ;D Så det tror jag inte gjorde så mycket.
Chris jag & Annie har haft de roligt, roligast igår vi var helt flummiga allihopa & helt bakis. Sånt e livet när man festat loss för hårt under nyårs natten / nyårsdagens morgon . ;D höhö ^^

Efter vi lämnat av Annie vid stationen drog jag o mamma oss emot affären, shoppade inför helgen en massa gott o sånt :D Så jag kanske går i ide nu pga det e så kallt ute? & matar mig själv med en hel del godsaker hehehe ! :P

Annie var också sjuk, så har blivit smittad utav henne så börjar bli helt krasslig och sådära nu, lite jobbigt känns det pallar inte bli sjuk igen efter att ha haft feta infektionen för någon månad sen så e jag helst frisk. Har också svin ont i ryggen så allt ska alltid komma på samma gång. Stackars lilla Netteh (A) ^^

Nej, nu ska jag & mami laga mat här , tillägnar er en bild på mig & Annie-girl.



PUSSPUSS TREVLIG HELG ♥

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Faan va fiin bild med dig och Annie:)

2009-01-02 @ 22:19:44
Postat av: loisa

fna blder :)

2009-01-03 @ 01:01:41
URL: http://loisaeriksson.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

TACK SKA NI HA :D

2009-01-03 @ 18:53:18
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0