Home again :)

Det har varit så skönt att ta de lugnt i mesta hela helgen med rebecca & varit hund och kattvakt. Men idag kände vi verkligen att vi hade hemlängtan till ens egna dusch, & allt. Så verkligen skönt att vara hemma igen blev duschen direkt till sina hårprodukter (A) ^^ lovely. Sedan jag kom hem har jag bra pratat massa med mamma angående skola & livet. Jag vill lämna Eskilstuna nu :O & så småning om kommer det belive me ;)

Håller på att laga mat nu kyckling & jasmineris & någon sås blir de & antagligen lite sallad. Helt bra söndags mat eller hur? Unna sig något gott en tråkig dag som söndagar e aldrig helt fel ;D grr !! Men övrigt har jag bara haft en oerhört skön helg, kan liksom inte klaga :) Haft de trevligt vill säga.

Hum,dags att införskaffa CHRIS BROWN ticket soon (A) ? :) Är inte helt säker på om jag vill gå och se CB, men det vore oerhört roligt fastän han inte e min STÖRSTA IDOL så diggar jag hans musik väldigt mycket skön r&b helt enkelt. Men vill ju joina Kakie-Flava så det blir nog Chris Brown nästa fredag ;D HALLAW ^^
Hovet <3 älskar jag oerhört mycket så fan, i want to see CB. Time will tell ! ;)




KISS AND HUGS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0