Hundvakt in tha hood ;P

 

Vi e hundvakt i mesta-hood (stadsbarn) åt världens sötaste varelse han ser större ut på bild än i verkligheten, men ni ska bara veta hur gullig denna hund Rexi e, man vill ju nästan äta upp honom :D Tror jag snor med han hem imorgon, så kan jag ju gå ut och köra hundtricket ;D HALLAW ^^ då nappar det säkert, because of the dog ;P höhö.
Rebecca & jag såg Bangkok dangerous, men vi var inte så insatta i filmen om man säger så blev kaffepaus,rökpaus och liknade plus att rebecca har setat o spelat Nintendo Ds , i ett ex-antal timmar hon e helt fast i supermario, ska fan köpa ett sådant till henne så hon får ett eget or NAAT ;D Har ätit en stor mängd utav chips och ostbågar så nu kommer man rulla hem imorgon antar jag :P Rebecca o jag har bestämt att de blir gymkort att införskaffas så fort pengarna rullar in. Jag e sjukt dålig på uppdatering tycker jag men vet ju inte vad som ska skrivas.
Har ni något förslag på vad man kan skriva om ? (A) hihi .

Keep , watching my side ;D KISS AND HUGS ^^




Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Åååååååååååååååhhh vilken sööööööööööööööötnos :)

2009-01-17 @ 10:32:40
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: Lärarinnan

Hmmm vart tog min kommentar vägen då? Jo jag sa att hunden var söööööööööööööööt :-)

2009-01-17 @ 10:34:15
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0