Jobbsökande - Stockholm

Ja, nu är jag en jobbsökande tjej på 18 år snart 19 som ändå har mycket arbetslivserfarenheter då jag både jobbat i Sverige och utomlands. Blev medlem på monster.se sjukt bra sida om man söker jobb i typ sthlm eller utomlands, har sökt till en hel del nu, men svar är en annan femma om man får eller inte. Jag hoppas på det bästa.
Sökte till rätt höga grejer också, kanske inte så bra då jag inte e färdig utbildad men man kan ju alltid chansa, man lever trots allt bara en gång så. Sedan får man utbildning på plats till de ställen jag sökte så bättre än så kan det ju inte bli ;D Sökte också till något online jobb, i malta som " kontor nisse " haha, lite grymt om man skulle få det, då säger jag ju liksom CIAO SWEDEN direkt ;)



Nej, ville bara säga det nu har jag dragit mig i kragen och tiden vill visa, STOCKHOLM JAG E REDO ATT KOMMA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0