Kvälls update babes ;)

Sitter här i väntan på Beccs som e still in västerås, blir galen fan e så himla uttråkad så det e sjukt kan jag lova.
Blev ej bio today, eftersom beccs var i v.ås & vi kan ju inte gå på Benjamin Button utan henne liksom HELL NO!
Caitlin ringde och hade "krog-idéer" men, nejnej och åter nej ingen krog för min del too night! Väntar med festligheter tills helgen, inte festat sedan nyår så ska bli riktigt roligt. Västerås and party där, på fredagen at Kevins place ;D & Lokal fest hemma i eskilstuna under lördagen, fancyfancy ;) ska bli oerhört roligt att få shaka loss lite, & dricka i en viss nivå, e inte värsta fest sugen mer dans sugen liksom, så ska hålla lite lä med alkoholen vettni ! =)


Men sen så kommer man vara ny stylad i håret till helgen också känns underbart :D frissan på fredag, sedan ta tåget därefter emot Västerås stad. Segt med Västerås när det gäller skola, men när det e festligheter bangar jag inte ur för fem öre och när de e me soft umgänge liksom hell no :D längtar faktiskt! Kanske träffar bästa Said imorgon också om det finns tid som det lär finnas ^^ HALLAWW BOY ;)

Äsh, nu ska jag sitta o ruttna i typ en kvart till tills Rebecca & hennes ass dyker upp!
TAKE IT EASY OUT THERE. KISS AND HUGS ! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mm precis :) Du får ha en trevlig kväll söt!

2009-01-28 @ 20:51:59
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0