Malta next? ;S

Jag som sagt sökte olika slags jobb idag i Sthlm & ett på Malta. Fick svar snabbare än jag han skicka mitt CV fyfan angående ( Malta jobbet ) ; Att jag låter intressant och att hon ( bossen ) e ledig tills den 7 januari vill säga tills imorgon, hon skrev hem ifrån nu men hon skulle höra av sig imorgon mer angående allt till mig.
Tänk så får jag jobb ?  ;O och inte vart som helst utan i MALTA ! Då lämnar jag er alla här hemma e de lugnt eller? ;D haha^^ who care not me ;) Ni måste ju tänka på min future också (A) , jag kommer ju på besök & ni får besöka mig for sure. ;D Lite nice om man skulle få jobbet, tar sabbat år, jobbar utomlands med en hyra betald,och tjänar cash lite mer än chill huh? :) Hoppas på det bästa svaret, längtar tills hon hör av sig så vi kan prata mera.

Man ska ju inte hoppas på för mycket men helt enkelt så får vi se vad jag får för svar ;D återkommer med vad som sägs senare, om inte annat lär ni märka om jag e kvar i sverige eller om jag e gone framöver. ;D haha ^^ trodde jag inte skulle få svar så snabbt, men angående utomlands jobb gick det bara på någon timme. Underbart.

 

Top model, var sjukt bra denna säsong verkar bli riktigt nice så ska väl börja följa det. Fastän det är överskattat till max som mycket annat så är det iallafall värt att glo på när man har tråkigt. Tänkte också säga att ikväll måste jag försöka trycka mig emot sängen & verkligen försöka sova, för måste upp 5-6 imorgon bitti. School liksom :/
Menmen, alla måste ju göra sitt.

Förresten så kanske många där ute tycker jag är en ung och dum ungdom som inte vet ett skit , om vad jag gör? men grejen e den jag tar egna insiativ, vill inte leva på mammsen tills jag blir 30 liksom ;D och det ska jag visa er.

PUSS & GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: David

härligt å höra, hoppas du får jobbet å allt annat som du beskrev ;) haha, nu är vi framme vid tidpunkten då du är tvungen att sova :D remember?:D sovgott, puss

2009-01-06 @ 22:26:19
Postat av: the blogger ;

Hoppas också på att få jobbet, grymt att jobba i varmt klimat i like it ;)

eftersom jag hatar kylan måste jag komma bort.

Just, ja jag ska faktiskt emot sängen hade jag tänkt ;)

sov gott du med David ! tjingeling. Puss

2009-01-06 @ 22:55:23
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0