Morning and still awake.

Caitlin om du läser det här, så måste du förstå att jag inte hunnit svara på hela natten fastän jag varit vaken & inte kunnat ringa upp dig heller tyvärr. Ledsen men så ligger det till hoppas du haft det fancy i sthlm ;D & inte supit skallen din i bitar.
Hittade en bild på min dator när jag tittar på bilder där jag leker kvinna eller dylikt i H&M's provrum, en stan/tunapark dag i höstas med Caitlin & Rebecca watch this out ;



kvinnlig värre leker jag här, hum jag säger som Britney sade i en gammal låt ; Im not a girl not yet a woman!
 Höhö, inte trött heller drack nog för mycket kaffe hos Rebecca tidigare igår natt? (A) ^^ eller nu i natt vill säga, farao kommer sova bort hela söndagen men ska träffa en kär vän också så fuck sleep ! :D får sova när jag umgås ^^ (roligt umgänge) haha. PUSSPUSS ;D

Kommentarer
Postat av: David

nice pictutre hotstuff, haha ;) sov gott

2009-01-11 @ 13:07:49
Postat av: the blogger ;

TACKAR TACKAR :D

2009-01-11 @ 16:12:45
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Caitlin

Hahahaha, va söt du e<3<3,, neej sööp inte skallen i bitar:P men hinkade på rätt bra du, så blev onykter där ett tag faktist:) kan berätta lite sen:)

2009-01-12 @ 14:52:28
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

Bra de, att supa den i bitar e livsfarligt ;D ? ja call me baby! <33

2009-01-12 @ 17:39:43
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0