MUSIC <3

What have life been without music? I can't imagine a life without music,seriously!
Faktiskt så vet jag inte vad jag skulle ha gjort utan all dess bra musik som finns i världen? ;O Vore ju katastrof, jag som verkligen älskar musik. Jag har precis tankat ner sjukt bra album & ensamma låtar, & jag bara verkligen ÄLSKAR DET TOO MUCH :D Music makes life better! ;D Så är det helt enkelt, och det kan ingen neka ^^ :)



Tankade ner t.ex dessa album;
Jamie Foxx - Intuition = KÄRLEK FÖR DETTA ALBUM ;D grr ^^ ♥
Beyonce - I Am Sasha Fierce = Hade många låtar sedan innan, men Beyonce e grym ;D
Dj Don Demarco - Sucka 4 Love = ett bland album med sjukt sköna låtar ;D
Sedan tankade jag också ner lite lösa låtar, med min kära akonbacon t.ex. osådära :D

Den här låten e oerhört tung med T-Pain & Jamie Foxx , som också finns med på albumet Intuition ; BLAME IT ( ON THE ALCOHOL )


enjoy the song :D
MUSIC FTW ♥ KISS ñ HUGS BABES OUT THERE ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0