Night - child

Ni som brukar läsa min blogg ofta, vet vid det här laget att jag är världens - natt människa visst ? :)
And i love it! Men snart börjar skolan igen så måste försöka vända tillbaka min fucked up dygnsrythm.
Men hur ska jag kunna göra det, har ni några förslag?
Jag kan verkligen inte vakna early morning, eller lägga mig tidig kväll så funkar det inte för mig.
Ställer jag klockan trycker jag ändå av den på morgonen då den ringer, så vad ska jag ta mig till? Ärsh, får försöka vända tillbaka den imorgon för ska träffa kära Kakie-Flava  ( Caitlin ) som jag inte träffat på ett jävla bra tag ,ska bli oerhört fun, hon ska komma hit fastän jag e sjuk så Caitlin det e på egen risk det vet du va ;) ?

Nej, nu ska jag glo på Shottas hade jag tänkt^^ & tillägnar er en annan bild på mig denna gång. Skelögd, onykter ? från nyår iallafall , höhöh ;D Bara en massa fuling bilder, and i like it hahaha ! :D



Sov så sött alla där ute , & antar att alla redan sover nästan ? ;O
PUSS

Kommentarer
Postat av: David

jag har inte heller kommit på hur man vänder tillbaka på dygnsrytmen..det brukar sluta med att jag är tvungen att gå upp tidigt nån dag sen rullar det på per automatik ;)



nej nu är det fan läggdags, jag sover... nästan ;) nattinatti =)

2009-01-05 @ 03:18:53
Postat av: the blogger ;

Nej, det e hur svårt som helst att vända tillbaka dyngsrytmen :( why ? Ja, det e väl så det brukar vara men jag har så svårt för att komma upp tidigt så vet inte hur jag ska göra ?

Behöver en personlig väckarklocka, annars funkar de inte.

Natti natti ;)

2009-01-05 @ 04:14:59
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0