Ny vecka & stora nya tag.

Hejsan, skulle bara vilja säga att den här måndagen har varit fyllt utav jobbsökande nu de senaste timmarna.
Fick brev från skolan idag, angående min skolgång så ska gå och prata med en studievägledare imorgon angående hur jag ska ha det framöver. Som ni kanske redan vet ni insatta läsare så är jag sjukt skoltrött och orkar inte med skolbänken något mera. Javisst vill man ha utbildning & ta studenten det vill väl alla? men Mode&Design som jag går i Västerås var sämre än jag trodde och verkar ge mig NADA i slutänden. Därför vill jag där med söka jobb, & gärna såklart få ett jobb till 100% säkert och inte i vilken stad som helst utan i STORSTADEN STOCKHOLM ^^.
Därefter skriva ut mig ur skolan, sorgligt men sant. För tror det är bäst för mig själv i längden? Om jag ändå inte sköter skolan till 100%. Jag är en ordentligen person egentligen jag vet att jag säkert kan om jag vill? Men lika bra att ta ett jobb istället och försöka leva mig in i vuxen livet då jag inte kommer någonstans på att fortsätta pluggandet.

Har snackat med Annie idag, och det blir isåfall vi 2 som flyttar ihop i en lägenhet i stockholm vi kikar för fullt och kvinnan har kontakter så det underlättar nog säkert lite vill säga. Vi vill gärna komma till Stockholm innan sommaren och det ska vi försöka göra allt för att det ska slå in. Så Eskilstunabor, jag lämnar er så fort vi hittat något nice ;D Skönt att slippa denna råtthåla till stad, då jag är en BIG HATER OF ESKILSTUNA!

Ska fortsätta med mitt CV skickande till olika jobb i stockholm nu och snacka bostad med Annie. Vill göra ett Chris Brown inlägg framöver men inte så enkelt då jag inte fått bilderna ifrån Caitlin än. Som jag redan sagt så var CHRIS BROWN MÄKTIG & NI SOM MISSADE HAN MISSADE EN STOR SHOW!

Önska mig lycka till med all jobb sökande nu, PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0