Osminkade sanningen

Här har vi den osminkade sanningen på skönheten Eva Longoria, som mer blir ett odjur i osminkat skick!
Eller vad sägs ?

Därför bjuder jag er en bild på mig med sanningen bakom spacklet.
MOHAHAHAH :D



Skönheten själv med makeup & redigerad bild



Jag med makeup i hög person



Ja,smink kan förändra en mycket & kändisarnas riktiga jag går helt bort under makeup & redigerade bilder, så unga tjejer där ute som ser modeller och kändisar och tror dem ser ut så alltid HELL NO!
Stå på dig du är vacker , without makeup too :)

Kommentarer
Postat av: ja

du såg ändå bra ut på din osminkade bild eftersom du gör dej till och inte blir fotad i smyg.

så det går ej att jämföra..men klarrt du vill leka snygg

2009-01-22 @ 22:31:32
Postat av: the blogger ;

HAHAHAHHAHAH,kan lika gärna lägga upp en bild på henne osminkad då hon vill bli fotad same shit :) hon e osminkad.

2009-01-22 @ 23:49:55
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

leker inte snygg heller haha! :D

2009-01-23 @ 00:02:34
Postat av: sanning

verkar vara någon som e lite avundsjuk på att det finns folk som ser bra ut trotts att de är osminkade..

haha

2009-01-26 @ 20:48:22
Postat av: the blogger ;

antar att det ligger till så :) hah!

2009-01-26 @ 22:28:42
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0