Saturday night

Sådan oerhört skön helg utan alkohol i ens närhet på hela helgen, startat upp 09 som nykterist ;D
Okej, det varar nog dock inte länge det e ändå inget löfte, har bara inte känt för att festa denna helg. På nyår var de festligheter så det heter duga så det räcker för ett tag, tyckte dock nyår var fruktansvärt roligt! :)

Är ju som sagt sjuk också eller börjar på att bli väldigt sjuk antar jag? Min hals e keffination som jag skrev i inlägget innan, så äter sönder mig själv på halstabletter och alvedon. Men blev iallafall en skön lördag med filmtittande det här ;) Har sett massa andra bilder från nyår nu som lite kompisar tagit så kommer med mer bilder från nyår så småning om då jag fått dem, finns oerhört roliga då man var mer DRUNK ! :D haha ^^

Take Care And Sleep Well ^^ Kisses


Kommentarer
Postat av: Annie

aw gumman du har fått mitt virus:Pvarsegod hehe hoppas de gå över snart jag kan fortfarande inte prata kan ha o göra med att ja va ute på vischen igår som vanligt pössu

2009-01-04 @ 16:31:44
URL: http://www.metrobloggen.se/Dollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0