shue ;)

Hoppas allt e finemang med er där ute, för med mig är det bara bra. Tänkte berätta lite om gårdagen då vi firade BÄSTA REBECCA'S 19 års dag. Jag & hon lagade en maträtt vi hittade på arla.se ( kinesisk kyckling ) Spicy Hot liknande mat om ni vet ? (A) ^^ Blev helt okej fastän om risen blev åt helvete så uppskattade alla andra 8 tjejer maten iallafall, jag och Rebecca tyckte väl också den dög då det faktiskt var ganska så gott :) Kyckling med Cashewnötter, o sånt där göttgött ;D " Kockar Next ? " haha :D

Nej men sedan gjorde Rebecca & jag bål också utav vitt vin, med sprite i den ena och hallonsoda i den andra med massa frukter/bär blåbär, björnbär, hallon & jordgubbar det uppskattades nog mest! :D helt gott ^^
Så vi alla girls, Jag , Rebecca Pauline Carro Emelie Amanda Gussi Anna Daniela & Caitlin. Umgicks och hade girltalk & satt o drack bål och åt fruits. Helt trevlig kväll blev det iallafall med dem käraste vännerna man har :) & fina presenter fick ju Rebecca såklart utav oss ;D Jag & mitt team som köpte, hade köpt heta underkläder som jag visste att Beccs ville ha. Tänkte köpt en parfym men den var slut överallt, och jag visste att hon ville ha den, så letade sönder hela stan häromdagen men den var slut precis överallt, skumt? Så populär :P jaja, hel trevlig kväll blev det iallafall.

Sedan drog Jag, Rebecca, Pau, Emelie & Carro vidare till annat place. Men där blev jag, pau & beccs inte långvariga då det verkligen sög stor-dolme haha ;P Så vi drog oss hemmåt, pauline sov hos mig & mitt i natten käkade vi semlor & så hah ^^ moffination.

Ville bara köra en update pga, jag inte satt vid datorn någonting igår :) & hoppas ni får en trevlig lördag där ute, jag skulle egentligen till sthlm men bangar ur nu så, blir att hitta på annat & vet redan vad ikväll !
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0