~ sjukling ~

Helluw, kära med människor!

Vaknade upp för 2 timmar sen 17.00 tänkte " SHIT VAD E KLOCKAN " tittade ut genom fönstret där jag såg att de var fullt utav snö, tänkte bara DAMN WHY? :( Kunde heller knappt andas & när jag väl skulle prata med mamma när jag kommit upp gick det inte. Helt krasslig & snacka det kan jag knappt alls göra.
Lite bättre nu efter att ha varit uppe 2 timmar, men ändå helt jobbigt kliar sönder i min hals så fruktansvärt irriterande & jobbigt. När det här ändå e ens sista helg innan skolan börjar igen, så jävlas gud med en på hög nivå! :(
Varför sjuk nu för? Det är rena rama besväret kan jag lova er.
Jag vill liksom hitta på något the last weekend, ni förstår mig väl? Är verkligen glad för eran skull ni där ute som är friska ni har det allt bra ;) & ni andra sjuka medmänniskor där ute, säger jag bara KRYA PÅ ER till.

Detta blir en lördag, at my homeplace om jag ens sätter min fot utanför dörren lär jag väl bli ännu sjukare. Så nejtack!
Annie om du läser detta inlägg så säger jag bara det att ; the fever coming up next. du gjorde mig sjuk :( haha ^^ nejdå, min tur var det väl helt enkelt nu.

Ha en trevlig lördag allesammans PUSSPUSS / från sjuka mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0