Snart är det dags för sängen..

Men innan det blir sängdags, så vill jag skriva lite om just konserten jag och kakie-flava var på i fredags. CHRIS BROWN :) Började me att vi tog Tunnelbanan emot Globen/Hovet. Gick emot Hovet där vi såg att de var tusentals människor som redan köade. Jag & Caitlin intog en plats i kön, efter att vi stått där ett tag tänkte vi på att en utav oss kanske ska gå & kika om vi står rätt? För ingång 13 var den vi gick in på då Rihanna sjung i Hovet så vi tyckte vi stod lite fel?. Jag gick & kikade sedan gick jag tillbaka till Caitlin & vi bestämde oss för att gå ur den URLÅNGA KÖN, emot INGÅNG 13 som låg längst bort emot ett hörn, vi gick ditåt och om man säger såhär så var den kön flera hundra meter kortare & där var det STÅPLATS INGÅNG. vi var på rätt plats, kändes skönt att slippa långkön. ;D

Efter cirka 15 minuter var vi inne lämnade av jackor / väskor dylikt köpte en varsin dricka och gick in och ner emot stågolvet på hovet. Såg några etunabor när man väl stod där, hovet fylldes ganska så snabbt om man säger så.
En DJ, spelade i väntan på Chris Brown. Men innan Chris Brown anlände kom det som en överaskning CROSSFIRE var förbandet, och de har jag sett förut men vem gillar inte sommarlåten LADY? ;) De hade en sjukt bra ny låt/singel de också spelade, skön uppvärmning för en grym fortsatt kväll ^^ i like.

Efter ett tags väntande så anlände CHRIS BROWN ÄNTLIGEN, som spiderman ifrån taket upp och ned vänd ner emot scenen. Hela konserten var grym kan jag lova, blev byte utav kläder lite då & då, men en gång då han bytte så trycktes stor skärmarna på ; då var chris brown backstage in greenroom gick omkring under hovet i gångar visade publiken vad som fanns där under. Bad alla som stod upp på konserten att " TURN AROUND " och ned kom 2 utav hans manliga dansare och han själv givetvis där han sjung & alla 3 gjorde en schyst dans show, på en vippande platta ryckte av sig sina linnen medmera. ;D RÅ GRYMT ^^ måste säga att hela konserten var fylld utav dansshow och skådespeleri, det var battle också LADIES VS. FELLAS hur grymt som helst ^^ tillägnar er lite bilder jag hittat. kommer mer bilder så fort jag fått dem utav caitlin också :)



DET VAR GRYMT SOM FAN VILL JAG LOVA ;D det syns ju till och med på bilderna här ovan ^^
NU BLIR DE DUSCH / SÄNG ! Btw, sthlm flytt framöver ;) kommer updates angående det också
PUSSPUSSPUSS ^^ <3
 

Kommentarer
Postat av: Annie

han är så jävla het chris brown alltså. Och jävligt brun också haha :D

2009-01-26 @ 23:36:22
Postat av: the blogger ;

YES HAN E HET :D

pojkaktigt het ^^ mer söt :D

men fanimig snygg ja ! ;)

2009-01-26 @ 23:43:59
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0