SOME QUESTIONS ^^

4 av mina favoritprogram:
★ Desperate Housewives
★ Prison Break
★ Cold Case
★ Top Model "överskattat, men spännande" älskar Tyra Banks ;)



4 saker jag gjorde i går:
★ Var i västerås
★ umgicks med Beccs
★ shoppade
★ Trainade



4 saker jag ser fram emot:
★ Våren och sommaren
★ Helgen, Fredagen i Västerås & Lördagen här hemma "partyfyllt" ;)
★ Planerad flytt till Stockholm med Anniegirl ^^
★ Att skapa ett nytt liv i storstaden.



4 favoriträtter:
★ SPICY FOOD ;D
★ Nachos/Tacos
★ Chinesefood/ Thaifood
★ Annat gott som går ner.



4 saker på min önskelista:
★ Extra pengar
★ En utomlandsresa
★ Att få ett jobb så lönen kan börja rulla in ;O
★ Att jag får ett bra & lyckligt liv i framtiden i storstaden och vad som kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0