STOCKHOLM / CHRIS BROWN

Helluw, pigg & allert och för den delen taggad inför kvällens långa lopp ;D fixat & klart med biljetten jag köpte via blocket, de fixade Ulrika så fint ;D Tack en än gång!

Åker bil emot stockholm om några timmar e uppe dricker kaffe, målar naglarna fixar mig and you name it.. Ska bli oerhört kul, gå till Kairo Bazaar, fixa Caitlins earrings hon velat ha länge väl när vi kommit till sthlm, & kika i butiker och äta på Kungsan as usual :D Sedan blir det om vi hinner en sväng till tyresö innan konserten, sedan blir det att dra o köa till CHRIS BROWN vid hovet, och efter det back to Tyresö för att fortsätta kvällens långa lopp med festligheter!
& emellan i timmarna innan Chris Brown hinner vi säkert en mass annat, ska bli oerhört roligt jag verkligen ÄLSKAR KONSERTER, det e så jävla nice ^^ :D Det kan jag lova er, om ni aldrig varit på konsert ta arslet ur vagn och gå på någon varför inte Beyonce i maj? ;) Den ni.
Men ville bara säga åt er att ha en Trevlig fredags kväll så ska jag ha det oerhört trevligt i the capital city stockholm, kommer hem igen till Eskilstuna morgondagen. TAKE CARE OUT THERE ;D



PUSSPUSSPUSSUSSPUSSPUSSPUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

fett fett snygg:)

2009-01-24 @ 11:39:43
URL: http://crossfire.blogg.se/
Postat av: Netteh the blogger ;

& de var han på riktigt också kan ja lova :D

2009-01-24 @ 18:47:09
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0