sunday and still sick.

Ohoo, jag tycker verkligen det e jobbigt att vara sjuk. Halsen kliar verkligen sönder på mig och jag dricker en massa te i mängder & äter apelsiner o massa frukt hela hela tiden, för de lär ju hjälpa med mycket vitaminer eller hur? :)
och alvedonen tycks ha blivit ens bästa vän, men det verkar inte heller hjälpa mig.
Nej, som sagt att vara sjuk är ingen dans på rosor, men det e något vi alla måste vara med om någon gång här i livet. Eller rättare sagt ett ex-antal gånger här i livet. Men inte undra på att vi blir sjuka i alla dessa minus grader, jävla Sverige vill att vi ska dö ut, i influenser hit & dit. Vädret suger rejält. :(

Men har fått en massa groteska bilder ifrån nyår, inget jag helst vill visa upp då jag ser ut som en skräcködla. Men tillägnar er ändå en viss del utav alla dess bilder. Kul att skratta åt iallafall & jag bjuder gärna på mig själv emellanåt  ^^ here it comes ;)





Haha där var endel ;D  ~ full - fullare - fullast ~ me and my friends.
PUSSPUSS trevlig söndag och hoppas ni haft en underbar helg <3

Kommentarer
Postat av: Annie

ne fyfan va hemskt :P typ 20 glas senare ... lr vadå hahaha :P skicka din msn på sms för ja vet inte va du heter där PUSS skönheten..

2009-01-04 @ 22:33:23
Postat av: Annie

Ne men usch :P haha fina bilder typ 20 glas senare lr vadå .. :P Där fick man sig ett gott skratt, skicka din msn på sms för ja vet inte va du heter där. Puss skönheten

2009-01-04 @ 22:35:13
URL: http://www.metrobloggen.se/Dollie
Postat av: the blogger ;

Haha, yes 20glas senare kan jag nog påstå ;) HAHAHAHA :D

2009-01-04 @ 23:19:41
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0