Train , School and train again

Precis så känner jag inför den här dagen alltså fram & tillbaka i onödan. Åkte i morse emot skolan (västerås) hade Naturvetenskap i 2 timmar 8-10. Där efter var Designen inställd, så jag tänkte " VARFÖR SKA JAG VARA KVAR ? " och vänta tills senare på dagen då lektionerna börjar igen typ. 13.40? Så beslöt mig för att ta en promenad till stationen och ta 10.35 tåget hem och det gjorde jag, rastlös på tåget som jag var utan hörlurar till min mobil, som e hos en fittunge, jag ska döda :O . Så läste jag Metro om, Obama's president ankomst igår. Läste vad 4 stycken svarat om att Obama blivit president, det var bara bra saker så jag verkligen ryste i hela kroppen, BLACK IN THE WHITE HOUSE, HELT RÄTT! =) Eller vad sägs, ville ni ha kvar FittBush? Nej, han kan slängas i väggen i hate him! Han ville ju bara ha mer krig i världen verkade de som, Obama lär ju göra så det blir mer fred på jorden.

Var så jävla rastlös på tåget så tog lite pictures ;

Mitt tidsfördriv   Jag med dåligt humör   ETOOOOOWN ANKOMST ;)


Hur fan kan man vara glad över att komma hem till Eskilstuna egentligen? Men jag känner absolut ingen kärlek till västerås förstår inte hur jag kunde tycka om det så mycket förr, då jag började plugga i västerås. Nu tas det bara som "hatstaden" pga skolan. Men ärligt talat vem fan vill bo i Eskilstuna? Glad som en monkey, för att jag ska vistas i Stockholm i helgen var längesen och det är KÄRLEKEN PÅ HÖG NIVÅ! Eskilstuna & Västerås, kan slänga sig i väggen. Stockholm slår dem tillsammans med hästlängder. Men grejen är den vem vill egentligen vara i Sverige i detta piss väder i överhuvudtaget? Förstår mig inte på er rikssvenskar som HURRAR FÖR SNÖN & KYLAN, ser ni vad det blir av allt, slask & sen fryser det på till is, då är det inte lika roligt längre va? Nej, jag behöver exotisk värme från ett varmt land nu, tänk o ligga o steka på playan vore det inte lite maffigt just nu ;D ?
Nej, men hem ljuva hem hellre hemma än i skolan. Btw, ska jag döda en viss person där ute jag e lack som fan på men iofs har inte ni med det att göra så , men ville iallafall få ut mig det här, så sitter jag inlåst sen vet ni att det har skett ett mord ;O tjingeling ^^ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0