Tankar & en massa ord

Läste precis på msn's första sida där jag såg att John Travolta och Kelly Prestons son Jett hade avlidit bara 16 år gammal på deras semester i Bahamas för några dagar sedan, deras semester blev mer annat än fin en riktig mardröm.
Han hade dött utav ett slaganfall & ramlat i badrummet. Han led också utav Kawasakis syndrom, som är en sjukdom som kan orsaka hjärtproblem. Hur hemskt är det inte, han var ju bara barnet? :(
Förstå hur John & kelly mår nu. De måste må psykiskt dåligt utav att ha mist deras son.
Skulle aldrig kunna tänka mig tanken utav att mista mitt egna barn. Hur hemskt skulle det inte vara? Något man skapat bara försvinner innan en själv, nej urs & fy för bara tanken. :( Tråkigt det som hänt, & så himla söt Jett var.



Tänkte också berätta att jag som vanligt gick o la mig i morse & vaknade faktiskt 18.00 denna kväll ;O helt sjukt att jag kan sova så länge, måste bara vara för att jag e sjuk & mår skit annars brukar jag ju inte sova så mycket.
Okey, att vakna 13-14 det e annat men 18.00 njae, little too late mabye ? ;D okey, erkänner att jag vaknat upp lite då & då under dagen, samtal har man fått & dylikt men helt gick jag inte upp förän klockan 6. Då gick jag upp & lagade mat. och alldeles nyss kom jag ut ur duschen så himla skönt, det behövdes verkligen nu när man mår så här ett varmt dusch/bad.

Helt underbart, känner mig genast mycket fräschare.

Kom också på tanken, om att jag har en motanmälan på mig utav min egna bror som är 8 år äldre än mig, hur sjukt är inte det? "självförsvar" finns det något som kallas eller ( hjälpa dem svagare ) med mina egna ord. Men hur tänker gossen? Det är inte det jag förstår. Tycker allt bara är så jävla synd & tycker allt borde vara ogjort, men hänt e hänt och jag kan inte dra tillbaka tiden, måste tänka frammåt istället det där var the last year, nu är det 09 och det menas " NYTT ÅR NYA TAG " . Men sjukt patetiskt med en s.k.a motanmälan det är iallafall vad jag tycker.
Nu kanske inte ni alla vet vad som hänt och såvidare och är ni väldigt nyfikna får vi väl ha en frågestund på min blogg?
Så svarar jag så gott jag kan om jag orkar, beroende på vad ni har i kikaren & undrar över.

Har tänkt mycket sedan jag gick upp, tänkte också på " killar & män " , till alla av det manliga könet vill jag säga ;
ER FINNS DET GOTT OM, MEN NI SPECIELLA FINNS DET FÅ UTAV & DET SKA NI TA VARA PÅ NI SOM VET MED ER ATT NI ÄR DET. MÅNGA UTAV ER ÄR LIKADANA RIKTIGA SKITSTÖVLAR MAN LIKA GÄRNA KAN KASTA I SJÖN VILL SÄGA. JAG KAN LÄSA DET FLESTA INNAN & UTAN, JAG HAR LÄRT MIG MED TIDEN & JAG HITTAR ALLTID EN MASSA FEL ÖVERALLT. VART FINNS DEN RÄTTA? COME TO ME BABY ;D

Nej, nu orkar jag inte vara ditt tidsfördriv men älskar att du läser ända hit! :)
Men vet ni vad? Börja kommentera mera ffs ^^ vill veta vilka som läser min blogg!

PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: David

Tunga ord, men det ligger en del bakom det du säger i slutet..önskar att man kunde läsa tankar ibland.. det skulle underlätta en aning angående relationer ;) haha det verkar inte gå så bra med att vända på dygnsrytmen iaf..men men..det kommer väl förr eller senare :D

2009-01-06 @ 01:45:05
Postat av: the blogger ;

Ja, skulle verkligen underlätta i relationer :)

att vända på dygnen går åt helvete nu e klockan 03.44 ska emot sängen, e liksom hur sent som helst ;O whops!

Take care of you David.

2009-01-06 @ 03:44:35
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0