THE GURU ;D

Haha, fick mig nog ett gott skratt i detta vinterrusk denna kväll iallafall. :) Mamma, sade åt mig att komma emot tv:n och joina henne 21.00 när hon skulle se The Guru. Bara för sjukt rolig film alltså! Kanske jag som har dålig humor? Eller bara haft för tråkigt för länge ? , haha skrattade så jag grät emellanåt alltså ^^ Helt galet sjukt film, men man fick iallafall sig ett gott skratt , och hur bra är inte det? ;D 

Haft så sjukt boring the whole day, så behövdes en rolig film att se & det hjälpte faktiskt.. =)
Förresten så tankade jag Desperate Housewives tidigare idag. Så jag såg två avnsitt tidigare denna kväll utav det. Helt fruktansvärt bra så jag knappt kan vänta tills de nästa avnsitten kommer ut, ÄLSKAR VERKLIGEN DET :D Så bra så det inte är sant, grr ;D att man kan vara så fast för serier e egentligen rätt sjukt menmen that's life, tittar siffrorna för DHW lär ju iallafall inte vara låga världen över om man säger så, alla vill ju se Desperata hemma fruar ;D höhö.. Nog om detta..

Helt enkelt så blev min kväll helt softination med mycket skratt med min mami ^^
THE GURU, gjorde kvällen ^^  ;P



TAKE CARE , kära läsare ;D ♥
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0