THE LOVE THE LOVE THE LOVE THE LOVE

PHARRELL WILLIAMS ♥ sådanna här videos här nedan kan jag sitta & glo på bara för att se den sexigaste mannen enligt mig själv, röra på sig & se hur han pratar osåvidare 8-] helt enkelt såld på pharrell. När jag väl fick tag på han i Cirkus i stockholm under konserten med han och NERD's andra gruppmedlemmar och tog tag i hans hand kändes det som jag var på moln bara för sekunderna. I like it alot, jag har nämligen TOUCHA'T världens sexigaste man :D MIN DRÖM MAN VILL SÄGA  ;)



Här är en film ifrån NERD konserten som var i stockholm 8/12-08. inte jag som filmar men stod inte alls långt bak dessa tjejer klämde fram mig där också sen vettni ;) GRRRRR!



Ville göra lite natt updates nu, är sjukt trött men vill ändå inte sova är ledig imorgon så vill njuta utav ledigheten men kommer ändå gå emot sängen så småning om och decka , iam so fucking tierd, you can't belive me ;O
MEN FICK SÅKLART SNYGGINGEN I TANKARNA, SÅ TILLÄGNADE ETT LITEN INLÄGG FÖR MR.SKATEBOARD.P
GODNATT ÄLSKADE LÄSARE SOV SÅ SÖTT ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0