the nightchild is awake again

Hejsan, ja man kan nog säga att jag e en nattmänniska jag skulle passa finemang för att jobba natt vill jag säga er.
Vaknade upp för cirka en timme sen så då kan man iallafall snacka om att jag har sovit, la mig runt 9 halv 10 imorse så har fått min sömn. Helt ont i ryggen för jag har sovit helt skumt, men annars ÄLSKAR JAG ATT SOVA ! Det e så himla underbart kan jag lova :D & vem tycker inte att det e skönt att sova?

Allt känns så segt när man vaknar upp och det redan är kolsvart ute, men vad ska man göra? Har bara mig själv att skylla :) Jag klagar ändå inte så mycket. Senare blir de nog allt att träffa en kär vän ;D återstår att se. Praktik imorgon på Gina Tricot iaf, var längesen nu så är på tiden att komma tillbaka efter jullovet och allt.

Gör bara en liten update nu har inte så mycket att säga er, mer än att sova e chillination ;)
PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0