throw up night !

Kände att jag mådde sjukt illa i natt när jag skulle emot sängen, snackade med en nära vän till mig i telefonen och var tvungen att lägga på. Då jag gick in till badrummet och fyllde upp badkaret med vatten, tänkte att de skulle bli bättre utav ett bad. Efter 2-5 minuter tog jag ur vattnet igen det funkade inte mådde inte bättre. När jag kommit upp ur badkaret, vad hände då tro? Jo, i make some throw up's :O Så jävla vidrigt, hade ätit något dåligt antar jag för har inte spyttination något idag. Haha, nice utav mig att skriva det här i bloggen va? Men så jäkla synd jag tyckte om mig själv kan jag lova er. Försökte ringa mamita till & med som en liten flicka till hennes jobb men hon svarade inte mådde så dåligt, huvudet dunkade, magen hade smärta & illa mående som ett svin var jag.

Men ny dag idag, och tack & lov att jag inte har vinterkräksjukan eller hoppas inte jag har det för imorgon är det Chris Brown som gäller han missar jag inte bara för lite throw up's never in my life. Var dock inte i skolan idag, skulle jag liksom gå där & må dåligt, niet :/ not good. Längtar så fruktansvärt till imorgon också ^^ ska bli oerhört kul på CB och i estocholmo med festligheter efter konserten.

Btw, ni med comviq skicka : ilovecomviq till 71600 GRATIS och få 50kr påfyllt till din telefon, ni som inte har comviqkompis måste betala 1kr för meddelandet och tar en dag tills du får pengarna in på mobilen, det funkar jag gjorde det så hade över 100kr idag på min telefon, sjukt bra ! Tipsar så många som möjligt :D
TACKA MIG ;D



Här har ni honom Chris Brown själv ^^ så himla söt!
Ville bara uppdatera om throw, up's och morgon dagen & comviqpengar.
Ha en fortsatt bra dag PUSSPUSS! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0