Top model / Stockholm

Wuhu, om inte blogg.se fanns så skulle jag inte sett att Top Model 11 börjar idag ^^ fett nice, då ska jag sitta limmad vid dum burken vid 20.00 tiden ikväll, det kan jag gott lova er ;D



Tänkte också nämna att det kanske bli en flytt för min del inom kort.
Och vet ni vart jag ska flytta då ? ;D huvudstaden och kärleken " STOCKHOLM " Blir jobb sökning i mängder nu, vill jag lova er och blir det så att man skulle få ett jobb där blir det en flytt. Men ska inte bo själv har en room-mate jag ska flytta ihop med isåfall. Tänkte om jag verkligen är så skoltrött så kanske jag måste ta det där sabbats-år eller lika gärna hoppa av. Men man vill ju ha en utbildning, men kanske flyttar & pendlar 1 timme varje morgon? Kanske är värt det jag kommer ju ifrån Eskilstuna :D HURRA HURRA ^^



Hoppas på det bästa nu och håller tummarna för mig själv , jag måste lämna denna skithåla
and i will ;) ♥

Kommentarer
Postat av: David

estocholmo ftw ;) kanske blir grannar då.. ;O ska iaf pendla till att börja med :)

2009-01-06 @ 17:58:42
Postat av: Annie

Gumman ta med mig till sthlm, innan ja dör här nere i hålan:P Fundera faktiskt också på att flytta dit och söka jobb vafan som helst bara för att komma härifrån.. Kyssso<3

2009-01-06 @ 18:22:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Dollie
Postat av: Annie

alltså ibland går de inte skicka kommentar whatafuck? aja skriver igen då, haha gumman ta med mig till sthlm, ja betala dig hahaha! bara ja kommer härifrån skit hålan, ne men fundera också på att flytta dit söka massa jobb osv, vafan bara man kommer härifrån, kysso<3

2009-01-06 @ 18:24:27
Postat av: the blogger ;

Annie , det brukar bli sådär när man skickar kommentar :)

Ja , vi flyttar till stockholm då ? du kan flytta med mig så söker vi jobb de finns de gott om bara gå med cv till massa place o söka online så nappar någon ? :) ja, visst vill man ifrån hålorna det e nu eller aldrig liksom. PUSS

2009-01-06 @ 19:08:12
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

David :

Ja kanske bli grannar då ;)

ja pendla e ju också ett sätt.

men det e sjukt jobbigt o jag pendlar bara mellan eskilstuna - västerås. förseningar osv gör en galen + att det e dyrt i längden.

2009-01-06 @ 19:09:17
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: David

aa sant, ska iaf pendla till att börja med tills jag hittar nåt bra ställe å bo på =)

2009-01-06 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0