Twilight

Tog mig tid att tanka ner Twilight som är så omtalad, världen över. Fick den på 5 minuter så tog mig då också tiden att se på den. Jag hade lite svårt att förstå slutet på filmen men annars var den ju sjukt bra :D fyfan, vilken vacker film alltså man visste inte om man skulle le eller gråta emellanåt för det var så vackert (A) ooh ,  :) .





Så för er som inte har sett den på bio eller har tankat den, så tycker jag att ni måste se den.
Hur vacker film som helst " WOULD YOU DIE FOR LOVE " det säger sig själv att den verkar bra ;)

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Haha, den e bääst, men asså gumman d ska komma en tvåa , sen trea och aa du vet, en sådan film=P Så ännu mer och se fram emot:)

2009-01-12 @ 14:49:31
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tyckte den slutade kefft, svin bra det :D längtar redan !!

2009-01-12 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0