Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen.

Tillbaka från Rhodos i kalla Svealand ska göra ett inlägg framöver någon dag om tiden på rhodos och varför jag åkte hem osv. Då blir det en hel bok kan jag lova ;) höhö. Hade det underbart där nere iallafall och nu har jag sådan ångest  varför åkte man hem ? känner de vill tillbaka till värmen,  klarar inte av svenska sommaren, men ska berätta allt för er framöver det lovar jag men det kanske tar sin lilla tid e inte så hypad på att blogga längre jag lever in reality istället , and better that huh ;) ? . Vill bara tillägna er en skön svensson låt här i bloggen som jag faktiskt diggar & jag som aldrig lyssnar på svenskrap eller liknande men se här vad ISON & FILLE fått i mitt huvud.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten är nice ;) <3

2009-08-25 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0