Hello from rhodes!

Jag e sjukt dalig pa uppdatering har nere ber om ursakt, liksom har bytt ut min "datageek livsstil" helt och hallet, emot ett mer socialt & glassigt liv har nere pa en utav greklands oar RHODOS. Jobbar for fullt dagligen har inte varit ledig pa lange, lange nu maste fa lite day off snart kanner jag behover en ledig dag for att unna mig nagot nice en hel dag/natt. Igar tills imorse jobbade jag mellan 21-5 & efter de blev det mat och en snabb visit till nattklubben colorado dit alla workers brukar ga efter jobbtid. Brukar vara grymt schyst gung dar, och man e lite utav en queen pa dansgolvet, shake it , shake it med fabrizio / fabreez en brown sugar, som jobbar pa cream med mig helt klart klockrenast pa mitt jobb + vasillios da men han e en kompis som vi hanger med always sa han raknas inte med ;p Btw, sa har man ju traffat en gulleplutt grek har nere LANNIS, haha eyecandy ! ;P
Nej, skulle bara skriva lite kort har, jag och emma var iaf pa stranden idag UNDERBART stekte med hawaian tropic & snackade bullar med johannes fran pacha. Btw, sa var ju Caitlin , jessica , henke & emma pa besok den tiden tackar jag FAN SJUKT MYCKET FOR! & emma for att hon stannade kvar har nere , underbart huh? ;D LOVE IT!
+ nu har missikos kommit ner han jobbar pa en bar nara mig "Eskilstunabo" klockrent. + att man traffat sa manga manga skona typer har nere.

TAKE CARE PUSSPUSS ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0