Hello from Rhodes!

Hoppas ni har det bra dar hemma i Sverige alla lasare! ;)
Sjalv var jag ute & stekte sonder mig sjalv igar i 30+ sa e sjukt brand/brun! ;P fuck vad ont de kan gora!! :S
Badade ocksa i de grekiska underbara havet ;D mjauw! lyxigt varre. Men idag chillar jag fran sol/strand o relaxar med livet pa internet cafe nara dar jag bor. Igar var de min forsta arbetsdag & den gick bra, jobbade som inkastarre/minglare + servitris. Serverade alkohol osv. Men blev sjukt trott e inte van att arbeta ;O men kommer in i det hela snart. Lart kanna lite peoples , t.ex 2 skona dudes fran sverige wille & rufus ^^ haha ;D de e bast o de ska jag fixa jobb at pa cream sa e de bara. + att min roommate christoffer kanske ska hem ;O da far faktiskt de flytta in i varan skarriga lagenhet ;P maste stylas sjukt mycket ingen lya som hemma direkt ! men jag overlever trots allt.

ovrigt e rhodos underbart forutom lagenheten typ ;P men de ska som sagt fixas till annars blir det en annan. Den e dyr o bara skit , i can't take it! ;O Ville bara uppdatera mig lite ifran rhodos. Kommer inte sitta fast vid datan ofta men nagon gang i veckan iaf. Ring mig om ni vill na mig (svenska nummret) ! ;D PUSSPUSS ♥


Kommentarer
Postat av: MISSIKOS

hehe du ska inte förvänta dig så mycket från möblerade hyrlägenheter =)

2009-06-02 @ 22:05:20
Postat av: Lärarinnan

Roligt att du skriver och berättar om ditt liv där nere :-) Låter spännande!! kram/Ulrika

2009-06-03 @ 13:35:03
Postat av: Jessica

Snart kommer vi o hälsar på!!! Fan vad roligt de ska bli :D :D

2009-06-04 @ 18:51:59
Postat av: jannike

Kickade in här och såg att du åkt till Grekland nu! Är riktigt jävla avundsjuk på dig!! Men hoppas du har en bra sommar där och ha det såå jävla kul :D Have it niice!

2009-06-04 @ 22:21:47
URL: http://jannikeellneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0