Hello my lovely dears out there ;D

Har pa rhodos e de stekigt hett still, inte varit en enda dalig dag hittils.
Jobbet har gatt bra, folket har nere diggar mig till max, men vem gor inte liksom ? ;D haha ^^
Nej, men helt ok traffat manga nice vanner ;D som man bara MASTER keep in touch med whatever what.
Sotaste grekkillen traffade man ocksa igar maste erkanna att han hade javla good looking ;D + att han typ e min granne fifasen sa nice.

Mina alskade vanner Cailtin, Emma, Jessica & Henke kommer ner till mig idag. Ska faktiskt mota upp Kakie + Emma innan en timme. Hon ringde faktiskt mig nu & ska emot bargatan och mota dem NUNUNUNU!! ;D NICE BAJS som svenskarna skulle saga det.

Ledig ikvall sa blir BIG FIESTA! ;D if u want too keep in touch with me . Ring svenska nummret.
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Robert

När kommer du hem igen då?=P

2009-06-14 @ 23:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0