Helluw!

Livet leker till fullo har nere pa Rhodos. For nagra dagar sen var jag & min lovely friend Jason fran US ute pa motorcykel tur runt hela RHODOS dagen innan han skulle dra hem, var sjukt nice hann bli bra homie med han, synd att han var tvungen att aka hem pga en stor ogoninflamation. :( Alla vi diggade han till max, why?

Men nu ar de skit med mig ocksa ledig fran jobbet pga min trumhinna i ena orat holl pa spricka i forrgar pa jobbet, har allt fran feber, ont i halsen, forkylning till SVIN ont i orat. Nagot virus kanske? Alla , precis alla pa bargatan blir sjuka iallafall alla som inte e fran grekland som jobbar dar. Helt sjukt ? mexicanska dodssjukan som kommit ;O nej,fifan inget att skamta om! hatar att vara sjuk men hoppas pa att bli battre med aspirin, nas & oron sprayen jag har.

Ovrigt e de varmt har nere , inte kunnat vara pa playan nagot pa nagra dagar pga hur jag mar ;( saknar playan! men snart sa hoppas jag pa att bli frisk da javlar sager jag bara, da blir de stek.
Hoppas alla dar ute har de bra ville bara uppdatera lite om vad som sker. Fan har ingen ork.
PUSSHEJ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0