Shue,shue! :D

Hoppas livet rullar pa for er dar ute mina kara lasare! :D
Livet nere pa rhodos ar helt underbart om man bortser fran att alla tammefan alla WORKERS pa bargatan blir sjuka.
Vi lever pa hospital,mediciner, antibiotika. ;O fucked up! Emma,jag och min roommate christoffer alla vi e sjuka + folk vi kanner omkring oss. Urs, ingen hojdare men man blir val friskare snart hoppas jag? For den 8.e juli kommer min alskade Damir ner & Bobby for en veckas visist! Langtar fruktansvart mycket! :D wuuuhuuu ! ska bli sa javla roligt.
Inne pa costas.se vimmelfotografer har nere som tar kort pa en dagligen sa har hittar jag nu bilder ENJOY! ;D

Eller nej de gar inte och lagga in dem har sa blir pa min facebook Nicole Williams.
Ha det guld dar ute nu, and enjoy the sun :D har allt hort att de e fint vader i sverige ocksa.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0