a new weekend 8-)

yes, idag började dagen skönt träffade caitlin & hennes mamma köpte käk på spicyhot drog en runda förbi hennes papi på söder, därefter emot mig & djurade maten sjukt med kärlek till spicyhot det e något jag kommer sakna när man flyttar till sthlm menmen, fuck it ;P .

Har sedan dess setat & snackat massa bullar med folk på msn medans Caitlin lånade min shower. Blir att dra förbi Jessie ikväll . ^^ Myspys.. Snackat massa med en homie from NYC på msn idag, jag säger då de blir USA flytt i framtiden oavsett vad. GRR ;) Btw, så ska jag & Cakie dra om 2 veckor till NORWAY/OSLO hade vi tänkt "äventyrare på hög nivå" är vad vi e. Längtar som fan tills kryssningen på onsdag också kan jag lova er höhö!

Have a nice weekend! ;) CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0