Dammeboy + Nettziiee

" TOP NOTCH "  ;D Jag & Dammeponken har snackat kvällen vs natten lång. Från allt mellan himmel & jord sådanna bra vänner som Damir växer inte på träden inte ska ni veta :) Han har precis som jag setat hela kvällen vid datorn haha "nolifers" ? Nejdå, vi e big lifers ska ni veta :) Men nu ska jag in emot duschen mitt huvud dunkar & mina ögon e FYRKANTIGA efter att ha setat här som en dåre. Kanske måste läggas in på bårhus för "computergeeks" om det finns något sådant ;P ? Njae, i don't think so but my computer is like a drug to me. vissa har kärleken till sin kära som en drog eller till t.ex. Choklad ? Men jag kommer här & har min (man/data) som drog då e det illa ;P
Aja, jag kan vara ifrån den det är inte så men finns det inte mycket annat att göra så why not the computer? :D
Tror många förstår hur jag känner för ni känner nog likadant. Tillägnar er en liten GULLIPLUTT bild här nedan på mig & dammeponken jag & han som ska på balen tillsammans i maj då blir vi varandras date istället för good friends shall be totally fun ! PROMQUEEN + PROMKING ;) . TJINGELING ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Love for you both <3

2009-04-02 @ 11:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0