God kväll !

Hejsan där ute, hoppas ni haft en skön tisdag! :)
 Vaknade faktiskt upp skapligt tidigt idag för visste vad som väntades. Caitlin däremot fick jag TRACKA på telefonen för att hon skulle vakna & de brukar vara tvärtom att hon trackar mig dagligen. Men ICKE & kvinnan vaknade inte & jag ringde verkligen om och om igen, men efter jag tappat hoppet om att hon skulle vakna ringde jag för att testa igen & denna gång svarade hon.

Sedan har vi bara gått på stan dagen lång testat kläder & shoppat lite små saker inför kryssningen eller Caitlin shoppade en massa kläder gjorde hon allt leggings o sånt, men jag köpte iallafall ett par heta leopard strumpbyxor som jag ska använda flitigt en utav kvällarna :) & verkligen GLAD över att nu hittat leopardstrumpbyxor när jag ville ha det under nyår fanns det INGENSTANS verkligen INGENSTANS. Men nu så har jag ett par SING HALELULJA FOR THAT ;D

Ska bli gryyyyymt roligt att åka iväg på kryssning imorgon kan jag säga er där ute & när man åker ett gäng på 8 stycken så kan man ju inte tänka sig att de blir tråkigt HELL TO THE NO och när det dels är med SKÖNINGAR! ;)
17:45 går båten då ere FLIPPMODE som gäller på högnivå kan jag säga er ^^ ;D



Här över är båten MS/Victoria som vi ska åka med & FLIPPA SÖNDER PÅ! ;D
& Här nedan bjuder jag på en bild på Victoria my friend & mig ^^ Från dagen då vi firade min 19-års dag för några veckor sedan. Hoppas alla haft en grymt bra dag, för det har jag då haft trots att jag e helt slut nu men då somnar jag nog gott inatt :)



Efter Kryssningen gör jag heller ingen Come Back till Eskilstuna utan tar tåget raka vägen emot Uppsala där min man befinner sig *i wish* Nej, men ska dit över helgen & träffa en sköning!
HAVE A NICE EVENING ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0