Godkväll !

Stockholmare som läser min blogg, kan ni tipsa mig om jobb i just sthlms området? Det ska antingen vara inom resturang eller butiks branchen. Jag är skapligt behövande utav ett jobb inom kort, då jag verkligen gör nada just nu! Desperat efter jobb kan man nästan säga! Hör av er till mig , skriv i kommentarer om ni vet något bra, som söker anställda? Jag jobbar gärna heltid!

Snackar balen med caitlin, jessica & damir nu. Igår bestämde vi nämligen oss för att gå på Balen jag & Damir ^^ hur fancy ska inte det bli ? Lång klänning och hår uppsättning o han i smoking/frack ;) rå hett ^^ & kanske

häst o vagn? limo? ferrari? bently? RolsRoys? ;) ballt ballt ^^ 8maj  är det alltså så vi ska boka in oss nu snarast! Im in, all in ;D hur vackert som helst med balar alltid något jag velat gå på. Beautiful thing :)
Girlsen vill att jag tar min rooompaa o beger mig till söder där jess & caitz håller hus men inte ens kommit in i duschen än så time will tell ;D ^^

Aja give me some job & balen soon :D HAPPY MOMENT !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0