Godmorgon / Godnatt ?

Yeees, ogillar att säga detta men jag & emmalito har varit vakna hela natten lång here at caitlin'z place! ;O Kakie-flava sover lite halft eller, jag antar att hon sover helt? Emma ska börja röra sig emot bussen nu och emot skolan ;O att hon orkar utan sömn, jag hajjar inte läget, men hon e en strong lady så ;D ^^ Sitter här & lyssnar på Akon - up and down , gör mig skapligt glad så här mitt i morgonkvisten haha! & Nu går fan emma ut genom dörren emot bussen, crazy e hon. Ska nog dra mig emot sängen snart mitt huvud dunkar ohärligt kan jag lova. Emma får göra en come back efter skoldagens långa lopp. Tänkte bara göra en liten update, inte skrivit för haft annat vettigt för mig än dumburken!

TAKE CARE OF YAH ! <3
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0