Hejsan 8-)

Väldigt dålig med updates nu, dessa dagar haft så mycket annat för mig kan jag lova er! Hellre e man social och umgås med människor när man kan än att sitta vid dumburken 24/7. Har inte fått jobbsvar ifrån pacha & toxic som man skulle få idag om man fick jobbet på rhodos/grekland. Sorgligt då jag väldigt gärna hade velat haft det och var taggad att åka ifrån Sverige 12april. Nu är det bara att fortsätta söka jobb i Sthlm så blir det nog en Sthlm flytt inom kort. Hoppas att man får svar lite senare ifrån pacha&toxic fast i wish, typ den :/
Caitlin & Jessica e hos caitlins place, o vill att jag kommer men jag tror jag blir hemma idag inte varit hemma på några dagar känns det som. Inneboende hos Caitlin har man ju nästan gått och blivit! :D
Nej,fifan e inte glad för de här me jobbet, menmen.. Ta hand om er! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0