Helluw 8-)

Mycket bra start på en härlig dag. Vaknade dock lite senare än jag hade planerat men blev sedan gång emot staden lämnade in ett par klackskor, för omklackning & resultatet blev nice ;) Sedan köpte jag, adidas väskan jag e så såld på, som egentligen mamma skulle köpa imorgon eftersom jag fyller år men har man bråttom så har man ;D höh ^^ fanns bara en kvar så passade på, köpte också nagellack strumpbyxor osv. Träffade också Gimi som följde med mig in i lite affärer sedan tog vi också en fika lite COKE, aa cola vill säga 8-) trevlig trevlig ^^
Nu e jag stressad så jag tom, tog sönder ett par strumpbyxor när jag skulle dra dem över rumpan haha, bad me!
Ska fixa mig nu o sedan dra mig emot stan ( ming palace ) möta tjejerna o äta middag vid 19.00 undrar bara hur de kommer gå att gå ner till stan med highheels men de ordnar sig ;D
ikväll efter ming palace blir det sedan party at caitlins place ^^ shall be fun! Har fixat en el vodka så blir lite klunkis. Ha en trevlig kväll gott folk CIAO ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0