Helluw 8-)

Nu är jag hemma efter att ha varit at caitlinz place 2 dagar 8-) varit 2 sköna dagar med härligt umgänge. Trots att man gått och blivit sjuk efter att ha varit där så gör det ingenting, har haft det nice ändå. Sett på filmer under dagarna blandannat Apocalypto, How she move och Borat ;D Haha, skrattar lika mycket för varje gång jag ser BORAT, det är en film i en egen klass för sig ;D höhö ^^ Sitter här som en galning och vill fylla på min mobil men verkar inte funka att fylla på med 75:- bara 195:- och det vill jag inte ha den här gången? aja, efter en dusch får jag väl börja röra mig emot en kiosk/affär och fylla på där istället. Hoppas alla haft en bra start på veckan och så vidare, eftersom det har jag allt haft. TAKE CARE ;D


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0