Helluw, ny vecka nya tag.

Vill bara säga ett ord om helgen " KAOS " + att de finns riktigt jävliga människor där ute som e mindre värda än smutset under min skor. Hur kall kan man vara som människa? Inte för att skryta men jag e en RIKTIGT JÄVLA SNÄLL MÄNNISKA och det står jag för, vill aldrig någon illa bara de som gör mig och mina nära illa. De kan gå och dö , de behövs inte sådanna människor i vårat samhälle hahaha ;)

Blivit för lite bloggande på det senaste men haft så mycket annat för mig har liksom ingenting roligt/vettigt att skriva om som läsare diggar att läsa om. Istället kommer jag lägga upp låtar då & då istället för att alltid skriva, då jag absolut emellanåt e tom i huvudet. En sak e jag glad över har fått tips om andra jobb på samma bargata som pacha & toxic på rhodos utav en godhjärtad jävel, så nu ska jag fixa lite med mina CV:N & sedan skicka iväg ^^ Tack Christoffer ! ;D

Måste också talas vid om Annie angående sthlm's flytten så Annie läser du min blogg hör av dig, det e viktigt! 8-)
Ska söka vidare på massa jobb också nu framöver alltså något måste ju nappa sthlm here we come soon ^^ !

Längtar också tills hm, nästa vecka? Då blir de Tallin kryssning med boysen & några girls ^^ sjuukt roligt en 40h kryssning fullt utav party & trevligheter skönt att komma bort for a while från denna hålan. Eskilstuna really sucks. Nej nu pallar jag inte mer bloggande , Take care där ute ! ♥ PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU WHITETRASH. GET OVER WITH THE WHOLE "I LIKE BLACK MEN" THING.

2009-03-16 @ 17:31:51
Postat av: Annie

Haha whitetrash? jävla tönt kommentar haha. Jävla idioter det finns. Gumman jag läser din blogg varje dag men du skriver inte så ofta =) vi måste prata om sthlm ja. Ska fixa med mina cvn nu faktiskt :) Hörs på msn??? Puss <3

2009-03-16 @ 18:39:32
URL: http://www.metrobloggen.se/dollie
Postat av: the blogger ;

Till den anonyma : HAHAHAHAHAHAHA PATETIC ! 8-)



Till Annie : väldigt töntig kommentar kan jag säga dig finns så mycket roliga människor där ute som jag får ett gott skratt utav! Ja,klart vi måste prata om sthlm girley ^^ hörs på msn ja! :D PUSS <3

2009-03-16 @ 20:32:42
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello Rebuuus här nu läser ja din blogg igen elr a läser o läser, kollar om du lagt roliga bilder men niet.. har inget o göra har ju tydligen blivit natt uggla igen hahah... men snälla kolla upp ip nummer skiten på den som skrivit white trach så du får se vilken tönt som skrivit de och inte vågar prata i egen person.. fett kul ?? de e antagligen någon man vet vem de e som e avensjuk på dig .. kanske kär dessutom hahaha pussss

2009-03-17 @ 00:33:07
Postat av: Netteh ;

Heey, Beccs ma own babygirl <3 :) haha, ja som att du läser liksom ;) 1 gång av 100 typ . Men inga bilder men kommer upp soon från helgen då vi firade mig. Aa, kan checka upp IP-nummret på den som skrivit whitetrash! Lika bra då kan vi få oss ett gott skratt då vi vet vem det e "SKA TA REDA PÅ"

PUSS <3

2009-03-17 @ 15:54:58
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

whats the fucking problem maaayne. youve ben erasing my comments now thousand times. WHAT ARE YOU ASHAMAED OF? YOU FUCK EVERYBODY, be trashy and proud? wont u

2009-03-19 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0