I reject your reality and substitute my own

Helluw,
Såg precis klart på filmen A Walk On The Moon med min mamita.^^ som var på 7:an en helt bra film alltså! =) Brukar nästan alltid vara på en tjejs/kvinnas sida i filmer, men i den här var de undantag och nu var jag verkligen på mannens sida kvinnan var ett riktigt kvinnosvin vill säga var "OTROGEN" det vidrigaste jag vet. Otrohet för mig är en skam sådant ska aldrig behöva finnas ALDRIG! Om man nu ska vara otrogen så behöver man inte vara fast vid någon vill säga förlovad/gift istället vifta omkring som singel. Otrohet = fucked up. Liksom varför? Om man nu har en relation varför inte då vara trogen med den man älskar? Vissa vill tydligen ha viss "spänning" och vara otrogna men till vilken mening? Det krossar bara en annans hjärta. SNUSKIGT & VARA OTROGEN VETTNI! Urs, på er svin som någonsin varit det eller någonsin är det.

Jag har just svårt för förhållanden därför att kunna släppa in en person i ens liv är inte det lättaste. Vem som helst får ju inte komma in i det liksom. Man måste ha tillit när det kommer till kärlek, utan att kunna lita på varandra funkar det inte i ett förhållande. Just därför släpper inte jag in vem som helst. Det måste vara ÄKTA VARA för att det ska funka.

Varför jag har "I reject your reality and substitute my own" som Rubrik vet jag inte egentligen? Im little confused right now. Men Caitlin som sagt A walk on the moon var en grymt bra film så se den om du får chansen ^^ utspelar sig på slutet av 60-talet år-69 då Woodstock var "Hippietider" fullt av marijuana & hasch. HAHA, se den ett litet tips på en bra film till er där ute alltså, lite halv rolig osv..



PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0