Kryssning - Uppsala - Home

Hejsan, jag är dålig på updates nu eftersom jag har varit på en partyfylld & helrolig kryssning till Estland mellan den 25-27 och direkt när jag kom till Stockholm tog jag tåget emot Uppsala och var där från fredag-lördag. Sen på lördags kvällen ägnade jag min kväll till att åka tåg Uppsala-sthlm var i sthlm i cirka två timmar i min ensamhet, sedan tog jag tåget sthlm-eskilstuna. Där Jessiegirl hämtade upp mig vid stationen kånkandes som jag var på med min "paris hilton väska" vill säga överfyllda rullväska ;P after all! Sedan åkte vi emot Caitlin, umgicks där ett tag snackade girltalk sedan åkte vi & umgicks med våra kära killkompisar :)

Kryssningen , jag vad ska man säga? Den var partyfylld and wild ^^ vad mer ska jag säga? :) Jag hade det roligt och det hade vi alla kan jag tro. Det e ju huvudsaken eller hur ? :D . Alla var verkligen totally drunk the first night, andra kvällen var man lite mer stabil och inte lika sugen på just alkohol som dagen innan. Men roligt hade vi det allt. Väl i Estland gick jag & tjejerna av där vi åt någon skum mat med grummligt vatten till maten. Haha, Estland talar för sig själv och e verkligen en klass för sig :) men billig sprit iallafall ^^ & de var ju ur trevligt för oss partypinglor. Men jag köpte dock inte med något ifrån fastlandet. Så kärlek för alla vänner som var med på kryssningen & för våran tripp. Caitlin sov i grabbarnas hytt första natten på golvet , vaknade med ostchips i hela huvudet *SKARRIGT* haha :D kul var de "osthuvudet/cheesehead" + jag körde en FALLOUT-GIRL första natten på däck då jag var ostadig i highheels, skrapade upp knäet som ett litet barn som ramlat av cykeln, haha jag e bara too much emellanåt asså.
Våran kära vän Jesper var grymt rolig hela kryssningen i fullgång med sina lapin kulta hela tiden & körde kullebytter i gångarna mellan hytterna så klockren ;D aa vad mer ska jag nu säga ? Hum, nada ^^
Har massa bilder men lägger upp några få här nedan i bloggen.
Uppsala , var helt nice också :) Diggar staden & hade nice umgänge. Så varför klaga? ;) Var där iofs lite för kort stund bara över en natt, och sov nästan bort all tid där men trevligt hade jag iallafall :) Alltså så åkte jag till Uppsala direkt efter kryssningen och mina andra kära vänner åkte hem till etuna, som damir trodde att jag hade energy hell to the no, somnade de första jag gjorde i uppsala. HAHA ;P GOSH! stötte också på en skum pundar/alkis vid spåret där tåget från sthlm till uppsala skulle gå, han började snacka en jävla mycket shit, o frågade om han fick köpa cigg och de ena och de andra. Asså säger då det de finns många roliga människor här ute i vårat samhälle. HAHA :D men iallafall.

TACK FÖR 25-27 & För helgen ni som varit med mig :D ♥

Här nedan bilder ifrån : Bussen emot sthlm - värtahamnen "värtahamnen" - kryssningsbåten - Estland.








Här var lite smått & gått men dels bara ifrån the first night ^^
PART 2 lägger jag ut imorgon i eget inlägg då jag fått bilderna ifrån Jessie .
KISS AND HUGS hoppas ni haft en trevlig helg & får en bra start på nya veckan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0