Lördag!! =)

Gårdagen var chillination at jessie's place with cakie and the grabbz ;D Efter att pojksen dragit så chillade vi till max tills vi beslöt oss för att dra oss med bilen emot mig, cruisade förbi årby för att hämta upp jessie's boyfriend men han ville fortsätta festa så vi drog emot mig & käkade icecream and popcorn! :)
Sedan kom två godingar över till mig någon timme, sedan drog dessa + jessie hem och jag & cakie beslöt oss för att sova.

Sov länge som vanligt & de ända vi gjort idag e att varit "REAL SLACKERZ" tittat på filmen prom night, helt okey ungdoms/skräckfilm men ändå "B" för dem som har klass på filmtittandet ;D haha! men den dög de gjorde den absolut. Käkade precis min mamita hade gjort gourmet-food we liked it alot ^^ Har också checkat bilder sen URF-08 så hittade en goding bild på Cakie & Jessie som får bli dagens-blogg-bild! :D CHECK THIS OUT "ONE LOVE"



Cakie are you gone? Jessie var iallafall beredd för en liten pose ;)
Ha en trevlig lördag mina vänner & slow down with the vodka ;D
KISS & HUGS ♥

Kommentarer
Postat av: jessiie

haha visste inte ens att du hade bilder på mig från urf haha cakei is gone hah

2009-03-27 @ 20:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0