Patehtic peoples, get a life!!! ;)

Finns så många patetiska människor där ute som nästan är 20 år fyllda (vuxna) som fortfarande inte växt ut ur blöjan. Kan inte förstå vad man får ut på saker & ting utav att vara omogen precis som dessa människor väx upp seriöst om ni någonsin ska tas som VUXNA MÄNNISKOR. Bara patetiskt att hålla på som dessa människor och det vet ni till och med om själva. ;D (barn) om ni ens ska kallas det är vad ni beter er som. O MY GOD ! ;O

Kändes skönt att vakna upp idag, fastän man vaknar upp så fucking late ;O var strålande sol, jag o caitlin fixade oss lite snabbt käkade frukost och drog iväg. På vägen emot caitlins pappa så mötte vi på våra kära vänner från ingenstans så de skjutsade oss till Caitlins pappa där hon hämtade gratis ticket för henne till tallin sedan blev de emot stan en bankrunda, och där efter drog vi och bokade kryssnings resan till tallin , jag och caitlin fick vänta ett tag på killarna som var lite sega ;P men är väl så killar e haha ? ;D Men nu är iallafall det bokat & klart Jag , Caitlin, Jessica & Grabbsen som drar. Nästa onsdag ska bli totally fun kan jag säga er 8-)

Laddade hem 5 avnsitt utav Desperate Housewives igår, nya som inte ens går på tv än men e man NÖRD så e man ;D
Älskar den serien så sitter & nöter avnsitt nu, och HELL TO THE YEAH det e sjukt bra !

Bjuder på en bild ifrån sommaren-08 en dag då Caitlin och jag var på Parken Zoo nöjesfält här i Eskilstuna, här hoppas väl jag på att vinna stora vinster haha !



Hoppas ni haft en fin dag i vårkänsla vädret ;) PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0